Právo na odstoupení od smlouvy

Od nákupu můžete odstoupit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. Výrobek musíte vrátit a požadovat výměnu za jiný výrobek nebo vrácení peněz. Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí 14 dní ode dne, kdy vy nebo vámi určená třetí osoba, která není kurýrem, fyzicky převezme zboží.

Vrácený výrobek musí být nepoškozený, v původním a nepoškozeném obalu, spolu s veškerým přiloženým příslušenstvím. Pokud je výrobek nebo původní obal poškozen nebo zneužit, vyhrazuje si prodávající právo odečíst část hodnoty z ceny výrobku.

Do 14 dnů od doručení můžete požádat o výměnu nebo vrácení peněz vyplněním formuláře na níže uvedeném odkazu NEBO nás můžete informovat e-mailem, že si přejete nákup zrušit.

Práva spotřebitelů

Podle zákona o ochraně spotřebitele („Sbírka zákonů Slovenské republiky“, č. 62/2014 a 6/2016) se nákup uskutečněný prostřednictvím našich webových stránek považuje za prodej na dálku. V případě prodeje na dálku zákon zaručuje právo zákazníka, který je považován za spotřebitele (fyzická osoba, která kupuje výrobek pro svou individuální potřebu, nikoliv pro výkon profesionální činnosti), odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne, kdy byl výrobek doručen zákazníkovi nebo osobě určené zákazníkem, která není dopravcem.

Vracený výrobek musí být v původním obalu a bez viditelných známek používání spolu s veškerou průvodní dokumentací. Odpovídáte za případné snížení hodnoty zboží, pokud k němu došlo v důsledku nesprávného zacházení.

Náklady na vrácení zboží a organizaci jeho přepravy v případě odstoupení od smlouvy nese zákazník. Zaplacenou částku vrátíme nejpozději do 14 dnů od obdržení vyplněného formuláře nebo jiného oznámení. Platbu můžeme zadržet, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nám nezašlete doklad o tom, že jste zboží odeslali zpět. Vrácení peněz závisí na způsobu platby:

Pokud byla objednávka zaplacena kreditní kartou, bude vrácení peněz provedeno připsáním peněz na kartu.
Pokud byla objednávka zaplacena jiným způsobem (dobírka, elektronické bankovnictví, složenka), budou peníze vráceny výhradně na bankovní účet zákazníka, proto je třeba nám pro hladké vyřízení vrácení peněz sdělit e-mailem číslo bankovního účtu.

Odpovědnost prodávajícího

Prodávající je povinen poskytnout zákazníkovi základní informace o zakoupeném zboží, ceně, způsobu platby, způsobu a době dodání, funkčnosti zboží, poprodejních službách a zárukách, reklamačních podmínkách a právech spotřebitele.

Pokud dodané zboží neodpovídá smlouvě, má spotřebitel právo požadovat opravu, výměnu, snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, a to bez dalších nákladů.

Prodávající odpovídá za jakýkoli nesoulad zboží se smlouvou, který se projeví do dvou let od dodání. Spotřebitel si může vybrat mezi opravou a výměnou zboží, pokud nesoulad nelze odstranit.

Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud je nesoulad nepodstatný.